středa 5. září 2018

Sám mezi všemi - Katrin Walldová


Zdravím při úterku, moji milí. Jak už napovídá název článku, dnes budu psát o nové knize Sám mezi všemi od Katrin Walldové :)

Kniha oficiálně vyšla včera, tedy 3.9. a opravdu mě moc těší, že si ještě před vydáním našla tolik příznivců. Nechci to tu nějak formálně okecávat, jen jsem se rozhodla, že knize udělám menší reklamu a při té příležitosti bych vás ráda o něco poprosila.


PR není žádná sranda a u knih to asi platí dvojnásob, protože než si člověk knihu koupí, rozhoduje se zkrátka podle dojmu, jaký na něj udělá patřičná reklama. Filmy mají tu výhodu, že k nim existují trailery, které vám už samy o sobě dovolí nahlédnout do samotného obsahu. Pak tu máme i herce - ti hrají velkou roli v získávání fanoušků, ale co knihy? Pokud nejde o zavedeného autora, pak se musíte spolehnout na to, jestli se bude líbit obálka, anotace, nebo krátká ukázka.

Další věc je žánr a co si budeme povídat, ten LGBT má jen omezený okruh fanoušků. Osobně mi to nevadí, protože až začnu psát něco, co mě nebude bavit, ale komerčně by to mohlo mít úspěch, nejspíš s oním pověstným perem praštím.

Tímto článkem bych chtěla knihu oficiálně pokřtít a popřát jí mnoho zdaru, odvahy a síly, protože tu bude potřebovat nejvíc, až dojde na kritiku. Zároveň jsem ale optimista a pevně věřím, že si tuto knihu vyberou hlavně ti, co mají zmíněný žánr rádi a chtějí, stejně jako já, aby se v našich končinách rozšířil.

Než přidám nezbytné odkazy, chtěla bych vás, čtenáře o něco poprosit. Rozhodně nežádám šíření reklamy formou vnucování. Když se vám kniha bude líbit, jistě se o ní před někým zmíníte. Spíš by mi udělalo velkou radost, kdybyste například v databázi knih sdíleli svůj názor. Nejsem naivní a nikdy jsem si o sobě nemyslela, že by bych byla skvělá spisovatelka, takže se kritiky nebojím. Jen směle do mě, hlavně když se bude o těchto knihách víc mluvit a vědět.

Ještě jednou díky za podporu, kterou mi dáváte. Bez ní bych takhle daleko nedošla!


Koupit knihu - nakladatelství Nová Forma a e-shop

Katrin Walldová - oficiální stránky


Trailer:

1 komentář: