středa 29. srpna 2018

Kniha


Ahoj všichni, dnešku bych ráda přiřadila přívlastek "výjimečný", to protože kniha je konečně na světě...


Velkou výhodu shledávám v tom, že příběh už byl napsaný, ale co si budeme povídat, na film, co se vám kdysi líbil, se po nějakém čase taky díváte trochu jinak a mnohdy si i člověk říká, co na něm vlastně viděl? :D Naštěstí tenhle pocit z Trosečníka nemám, jen si po té době vyžádal nějaké ty stylistické a literární úpravy a samozřejmě korekturu.
Tohle období pro mě bylo zlomové, protože na začátku máte sice dostatek elánu, ale jak stránky neubývají a pořád nacházíte hodně chyb, nadšení se postupně vytrácí. Za svůj velký úspěch tedy považuju právě překonání kritického bodu, kdy jsem se na to chtěla vykašlat. Jen pro představu, během oprav jsem knihu četla třikrát za sebou :D

Nemám teď zrovna dobré zdravotní období, čeká mě operace žlučníku, možná i proto jsem se snažila s tím pohnout. Tedy, ne že bych měla nějaké černé myšlenky, ale víte jak, někdy chce mít člověk prostě některé věci vyřešené. A pamatuju si, když jsem někdy v pubertě podle vzorů filmových hrdinů, knížek atd. tvořila svůj vlastní seznam věcí, které bych za svůj život chtěla udělat, no a tohle byla jedna z nich.

Většina z vás ví, že jsem vydala už Pána cti, ale ten byl neoficiální, jen pro nejvěrnější. Rozdíl mezi touto novou knihou a minulou je ten, že tentokrát už se o ní nejspíš někde dozvíte. Počítám, že bude v databázi knih, na specializovaných gay stránkách a samozřejmě k dostání v obchodě. Tedy, vzhledem k tomu, že jde o málonákladový tisk, jedná se o internetový obchod samotného vydavatelství, kde bude ale ke koupi ne elektronická podoba, nýbrž papírová :)

A teď to nejdůležitější. Mám tady nějakých 15 výtisků k dispozici za výrobní cenu, která by s poštovným dělala max. sto padesát korun. Pokud o ni máte někdo zájem, můžeme to udělat stejným způsobem jako minule. Napište mi na mail a tam se domluvíme na dalším postupu.
No a to je prozatím vše. Jakmile bude kniha k dostání oficiálně, samozřejmě sem hodím info.
Děkuju moc všem za podporu. Vím, že to bude znít jako klišé (i tohle zní jako klišé :D), ale fakticky bych to bez vás nedala! <3

4 komentáře:

  1. Ještě jednou gratuluju, e-mail máš poslaný

    OdpovědětVymazat
  2. Jaroslava Švíková29. srpna 2018 v 23:22

    Dobrý den měla bych zájem o tu knihu.

    OdpovědětVymazat
  3. Super skvělý urcite budu chtít 😁 Kde najdu tvuj email?

    OdpovědětVymazat