úterý 3. prosince 2019

Something new about me?

Ok, dostala jsem upozornění od blog.cz, že tu nemám už nějakou dobu žádnou aktivitu, tak to opět napravuju jako posledně. Že by se dělo něco nového, tak to snad ani ne. Pořád píšu, ale přesedlala jsem na wattpad, kde je to pro mě poněkud jednodušší a díky aplikaci můžu spoustu věcí vyřizovat přímo z mobilu. Netuším, jestli třeba blog.cz nemá taky nějakou apku a zatím jsem se po tom nepídila. No, zkusím to napravit. Každopádně se můj fantasy svět v poslední době točí okolo BTS a tento blog se k jejich prezentaci moc nehodí, takže vlastně ani nevím, o čem tu psát. Adama už definitivně neposlouchám, zase je tu spoustu povídek s Adommy atd., o které nechci přijít v této formě a taky si říkám, že by se třeba mohly líbit současným Adamovým fanouškům. Přetahování na wattpad by bylo zdlouhavé a nemám na něj čas.

Když už jsme ale u toho Adama, musím tu zmínit jednu věc. Ve své době, nemyslím v té poslední, co jsem Adama ještě poslouchala, jsem zažila asi tu nejlepší fanouškovskou základnu. Vážně. Když si vzpomenu na nejlepší léta Glamberts - na má nejlepší léta, poznala jsem spoustu skvělých lidí, s nimiž jsem také strávila, tedy virtuálně, moře úžasného času. Vždycky na tuto dobu budu ráda vzpomínat. Bohužel co vím, mnoho z těchto lidí už též Adama aktivně neposlouchá, ani nečte povídky s ním, čemuž se nedivím, protože každého život se mění, stejně jako priority. Až s odstupem let jsem pochopila, že jsem patřila do první éry, té Glam Nation a nikdy na tuto dobu nezapomenu. Píšu to i proto, že přestože se nyní považuju za army, což jsou fanoušci BTS, věřte, že je to ta nejhorší základna na světě. Možná je to dobou, nebo i tím, jak jsou kluci celosvětově známí a slavní, proto těch fanoušků je mnohem víc, než má Adam a pochopitelně rozmanitějších povah, každopádně mě ani trochu netěší, že jsem jejich součástí. Naštěstí fanouškovství není jen o paktování se s dalšími fanoušky, ale především o podpoře daného idola a o to se opravdu snažím. Svým způsobem :)

Takže možná bych mohla tímto článkem přece jen něco důležitého sdělit. Pokud máte idola, podporujte ho a buďte vděční za to, že v tom nejste sami. Idolovi je v závěru u zadku, jaký máte názor na různé fanouškovské aktivity, jen si mnozí myslí, že to tak není a postaví na tom svůj fanatický svět.

Tak zase za tři měsíce :DD

Žádné komentáře:

Okomentovat