sobota 22. června 2019

O mně, blogu a dalších věcech :)

Tak už se nějakou dobu rozmýšlím, o čem bych sem měla napsat článek, protože nějaký napsat musím, aby se prokázala aktivita, než mi blog smažou a rozhodla jsem se, že nakousnu tak nějak všechno, co se v poslední době událo a zapůsobilo na mě.
Dotknu se i tématu Adam, přestože už nejsem jeho fanynka. Takhle, já ho pořád poslouchám, čekám i na novinky a hned si je pouštím, vím, že je zamilovaný a má velmi roztomilého přítele, a že by měla snad už brzy vyjít další deska, ale do komunity už prostě nepatřím. A myslím, že jsem o ústupu svého nadšení vůči Adamovi a jeho tvorbě tady už psala v souvislosti s Queen.


Jen ve stručnosti zopakuji, že právě několik turné s Queen bylo asi jedním z důvodů, proč u mě Adam tzv. vyšuměl. Ano pouze jedním z důvodů, nechci všechnu "vinu" házet na hudební bardy, proti kterým vlastně nemám vůbec nic. Prostě se mi tahle cesta, kterou se Adam vydal nelíbila, ale chápu, že to potřeboval, prý mu to pomohlo, vyrovnat se s psychickými problémy, a v takovém případě máme každý nějaký recept, který na sebe aplikujeme. Hlavně aby byl zase v pohodě, to je nejdůležitější. Strašně moc mu přeju, aby se nové CD uchytilo víc než to předchozí. Mně se TOH líbilo, ale je fakt, že ty předchozí byly takové… prostě víc mi přirostly k srdci. Taky mu přeju, aby byl s Javim šťastný. Adam už není nejmladší a mohl by se konečně usadit :D Nebudu lhát, Tommy mi chybí a vždycky chybět bude, ale život jde dál a třeba se ještě někdy jejich spolupráce dočkáme. Nikdy neříkej nikdy J
Co se týče psaní, to je trochu rozsáhlejší příběh. Jak většina z vás ví, vydala jsem v minulém a tomto roce dvě knihy. První proběhla bez komplikací, ale na druhou asi budu mít trochu rozporuplné vzpomínky. Třeba při dokončování druhé knihy jsem byla na operaci a během domácího léčení jsem ji v poslední fázi dávala do kupy, což by ale nebylo nic tak strašného, jako jiná situace, která se s naší rodinou táhne už od prosince. Obávám se, že těchto případů bude v rodinách přibývat a jistě nemusím doslova psát, o co jde. Každopádně to u mě způsobilo jistý útlum. Útlum inspirace, nálady, chuti, prostě všeho. Doufala jsem, že po vydání druhé knihy začnu hned pracovat na pokračování, abych ho do konce tohoto roku stihla, ale zatím jsem nenapsala ani písmenko. VL je prostě příliš komplikovaný a zamotaný příběh, nad kterým teď nedokážu přemýšlet. Navíc se nedočkal takového úspěchu jako první kniha, což jsem nečekala, vzhledem k tomu, kolik mi dal práce, na rozdíl od první story. Upřímně, doufala jsem, že ho příznivci gay erotiky přijmou pozitivněji, ale je to tak půl na půl. Samozřejmě děkuji vám, mým věrným čtenářům, že mě neustále podporujete. Jste prostě úžasní!
Abych nevyšla ze cviku, i tak pořád píšu. Asi bez toho úplně být nemůžu, ale zaměřila jsem se na opravdu hodně jednoduché příběhy, nad nimiž nemusím tolik přemýšlet. Právě takové mi paradoxně pomáhají nemyslet na realitu. A jelikož je wattpad o krok napřed před blogem, už jen tím, že má svou aplikaci, používám k publikování ten.
V poslední době jsem docela přelétavá, co se týče idolů a jejich obsazování do povídek, takže nevím, jak to bude za měsíc, ale momentálně mě drží BTS, o kterých už jste asi slyšeli. Jde o jihokorejskou boy skupinu, která má velmi dobře našlápnuto způsobit celosvětové šílenství. Tedy jestli už se to neděje J Nechci tu o nich psát romány, na netu je toho spoustu, ale tihle kluci mě teď prostě nějak víc baví a doufám, že mi to aspoň chvíli vydrží. A to jsem se k-popu pár let záměrně vyhýbala, protože mě štvalo, jak jsou ti kluci, např. oproti Japoncům všichni stejní. No, nakonec člověk zjistí, že stačí sjet pár videí a pak si řekne, jak si je vůbec mohl plést :D

No a to by tak bylo ode mě asi všechno. Vzhledem k současné rodinné situaci si nic neplánuju dopředu, protože nevím, co bude zítra, takže nemám ani žádné zážitky. Chtěla jsem jet na koncert One Ok Rock, ale bohužel to nevyšlo L Tak jestli tam někdo z vás, co sem chodí byl, doufám, že jste si to užili. Nevím, kdy se sem zase dostanu, tak vám popřeju krásné léto, užívejte sluníčka, prázdnin, dovolených a snad zase někdy tady J Vaše Extasy.

2 komentáře:

  1. Doufám že se to v rodině zklidní a ty budeš opět psát.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, o tvém blogu nevim dlouho, možná je to tím že Adommy, povídky s Adamem jsem nevyhledávala... Ale přečeta jsem (zatím) Manžela a pokráčko, 2 povídky HP. A můžu říct že se mi líbíé jak píšeš..
    Doufám, že se ti situace doma uklidní a bude líp...
    Měj se pěkně Wierka

    OdpovědětVymazat