neděle 20. ledna 2019

Další kniha?


Zdravím moji milí, asi jste překvapení, že tento blog ještě žije :) Dobře, v poslední době spíš přežívá, ale určitě to neznamená, že bych se flákala.


Nejprve bych chtěla napsat pár slov k mé osobě, od čehož se samozřejmě odvíjí i viditelná činnost, či spíše nečinnost zde, nebo na wattpadu, kde máme rozjetou povídku Srdcový král. Na konci minulého roku mě na několik týdnů opravdu nepříjemně chytla záda, a jelikož v práci celý den sedím, omezila jsem to alespoň doma, takže jsem se psaní věnovat nemohla. Když už to vypadalo nadějně, na začátku prosince do toho přišly jiné nečekané problémy, které moji mysl natolik zaměstnaly, že jsem na psaní neměla absolutně náladu.
Čím jsem starší, tím víc si vážím každého dne a hlavně lidí, které mám kolem sebe a to všechno je pochopitelně spojeno hlavně se zdravím. Takže pokud nejste zdraví vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí, je těžké soustředit se na cokoliv jiného. Bohužel se to se mnou stále táhne, co se týče osoby mé, před týdnem jsem prodělala plánovanou operaci, ze které se stále ještě vzpamatovávám a co se týče osob blízkých, momentálně jsem ve stavu, kdy pracuje naděje, zkrátka se snažím být optimistická, jak jen to jde. Ale dost k těmto ponurým tématům.

Jak napovídá název, něco chystám. Ano, zlatíčka, připravuji další knihu a čekala jsem na toto oznámení do chvíle, kdy jsem si byla opravdu jistá, že to spáchám. Nakonec totiž zjistíte, že na splín je nejlepší lék práce a právě tento splín mě vyburcoval k vydání další knihy. Tedy mimo jiné. Určitě na mě zapůsobila i vcelku kladná kritika poslední vydané knihy, která se například na databázi knih drží na úctyhodných 87 procentech. Díky moc vám všem!!
V současné době je přes vydavatelský obchod prodaných 42 ks plus dvacet výtisků jsem rozesílala vám, mým věrným čtenářům. A během několika dnů by kniha měla vyjít i v elektronické podobě. Pro člověka jako já, prostého ambic, je to neskutečný úspěch. I kdyby se prodalo jen deset knih, budu nadšená, už jen z toho důvodu, že se moje příběhy dostanou za hranice tohoto blogu, či wattpadu.
Tímto se konečně dostávám k dílu, jež jsem se rozhodla vydat. Věřte, nevěřte, bude to Ospalá díra. Ten nápad měla nakonec Velvet, protože původně jsem pracovala na jiné povídce, která ale postrádá velké množství erotických scén, což je asi hlavní lákadlo i té první knihy. Erotika, násilí... co si budeme povídat, zažít na vlastní kůži bychom to nechtěli, ale číst o tom, už je věc jiná :) A OD v sobě má tohle všechno, navíc celkem atraktivní příběh, kterých je sice v oběhu víc než dost, i co se týče filmů, ale v gay světě snad ještě ne.

Poslední měsíc jsem na knize intenzivně pracovala. Udělala jsem jí korekturu, několikrát jsem ji znovu přečetla, upřesnila detaily, odstranila nesrovnalosti a pochopitelně jsem i změnila jména. V současné době dělám na obálce, což je další nelehký úkol, ale to nejhorší, to, co jsem poprvé u korektury OD vzdala, mám za sebou, i proto jsem se odvážila jít s pravdou ven, protože převést knihu do alespoň trochu smysluplné podoby je něco strašného a zdlouhavého, že snadnější už je snad knihu napsat.

Vydání OD pochopitelně znamená, že teď už ji zde definitivně nenajdete a ani nikdy v budoucnu. Také chci upozornit, že původní povídka by neměla být nikde šířena, což ale platí neustále, i o povídkách, jež jsou zde ke stažení, či ke čtení.

Jako u předchozí knihy budu mít k dispozici minimálně 20 výtisků za výrobní cenu, takže pokud by měl někdo zájem, zatím mi stačí stručné ano do komentáře. Podrobně se domluvíme později, až budu mít konkrétní informace o tisku, ceně atd.
Bohužel musíte počítat s tím, že postavy už nenesou jména, na která jste zvyklí, to jsem mohla zachovat pouze u jedné knihy, ale věřím, že vás výběr nových jmen nezklame. Vybírala jsem je opravdu pečlivě a s charaktery jako takovými jsem nic neprováděla ;)

Tak a to je prozatím všechno. Věřím, že někteří budou mít z nově chystané knihy radost stejně jako já. Moc bych si přála, aby se líbila jako ta předchozí :)

10 komentářů:

  1. Určitě ano! Rovnou si mě napiš pro všechny budoucí 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Hedvika Návarová20. ledna 2019 v 14:36

    No né!Jsem absolutně nadšená!Rozhodně moc prosím o jeden výtisk!Zmínila jsem se o tvých knihách i v gay skupině ve které jsem ani ne čtrnáct dnů a už si mně hlavní zakladatel zvolil za moderátorku.Mám z toho obrovskou radost.Jak víš i já tvořím něco podobného-jen samozřejmě nedosahuji zdaleka tvé úrovně,ale snažím se,a mé příběhy se zdá se líbí.Že jde právě o OD jsem natěšená až se mi dostane do rukou.Pak jsem se zamilovala do celibátu od tebe-taky skvělý!To kdyby ses chystala zase časem něco vydat-DDD!Moc ti držím palce-začátky nebývají jednoduchý,ale ty na to rozhodně máš!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano- a s vydáním knížky přeji pevné nervy a mnoho úspěchů, když jsi mi nedávno popisovala, kolik úsilí za tím stojí. ♡ (Mimochodem, odpovídala jsem ti e-mailem, došel ti?)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ahoj Ellie, ano přišel mi. Omlouvám se, že jsem neodpověděla, brzy to snad napravím :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To absolutně chápu, hlavně aby se všechny problémy, které tě trápí, vyřešily s co nejlepším výsledkem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    já na to psaní moc nejsem, takže to spáchám tady,abych se nemusela opakovat u všech tvých povídek. Píšeš úžasně a já jsem se od nich nemohla odtrhnout ani v práci natož doma    Takže přeju mnoho inspirace do dalších mnoha nádherných dílů, ať můžu utéct od běžné reality do světa snů OD jsem bohužel nečetla, takže bych si ji ráda zamluvila až bude vydaná.
    A ještě bych tě ráda poprosila o heslo k pdf, abych si mohla stáhnout tvoje povídky, abych je mohla číst i v metru bez internetu Děkuju Michaela L.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ahoj Michaelo, napiš mi prosím na mail, obratem ti heslo pošlu :)
    velvetextasy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. 100% potřebuju tu knihu 😍😂
    Opravdu jsem doufala že další bude OD❤

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, chci....a všechny následující

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě ano OD je super povidka.

    OdpovědětVymazat