čtvrtek 19. října 2017

Nový blog


Zdravím po dlouhé době. Opravdu byla dlouhá, koukám, že jsem naposledy přispěla na začátku srpna. Ne že bych se to tu chystala znovu rozproudit, jen jsem si založila ještě jeden blog, kde bych ráda podpořila Ryosukeho, takže bych ho tímto způsobem chtěla představit a upozornit na odkaz v menu. Nebo ZDE.

Naposledy jsem psala v komentářích o rekonstrukci, která sice proběhla úspěšně, ale sebrala mi několik měsíců času na všechno ostatní. Takhle to většinou bývá, když nemáte nikoho, kdo by vám s tím pomohl, nebo lépe řečeno, mužskou sílu. Pracovala jsem na tom pouze já, Velvet a moje máma a v devadesáti procentech jsme se snažily udělat všechno samy. Protože nesnáším, když se musím doprošovat :D Na druhou stranu ten skvělý pocit z toho...

Takže se tak nějak postupně vracím do původních kolejí a hledám inspiraci a chuť. Trochu jsem se věnovala Muži se zlatou maskou, ale na něčem jsem se tam zasekla a teď se nemůžu pohnout kupředu. Pořád na to myslím, že bych to asi ráda dojela, i když už jsem Adama odložila k ledu, ale nejdřív potřebuju překonat ten blok.

Snad se to brzy spraví a zase něco napíšu, samotné už mi to schází :D

Blog o Yamadovi bude ryze informační. Info o jeho filmech, seriálech a hudbě, o skupině, nějaké ty obrázky... chci ho zkrátka podpořit. Třeba někoho z vás zviklám :D

Mějte se a snad zase brzy nashledanou :)

9 komentářů:

  1. Je fajn že se ti vše povedlo jak jsi chtěla a doufám že opět najdeš svojí múzu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, našla jsem tvůj komentář u Eileen. Japonsko mě tak trochu míjí, takže se mi po tvých povídkách o Adamovi už vážně stýskalo. Tvůj blog byl jeden z prvních, který jsem objevila, když jsem se o Adama/Adommy začala zajímat a doteď jsem lepší nenašla. Čtení tvých příběhů vlastně inspirovalo a inspiruje k psaní i mě. Chápu, že někdy v životě není čas ani nálada, ale i z čistě sobeckého hlediska i za ostatní doufám, že najdeš způsob, jak ten psací blok obejít.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ještě jsem zapomněla, myslíš, že je třeba někdy v budoucnu šance, že bys zkusila dopsat taky ten druhý díl Ospalé díry? Nepopsatelně jsem se do toho příběhu zažrala a fakt mě ničí, že vlastně nevím, jak skončil.    Ale chápu, psát na povel se nedá.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Nebuď skromná, mnoho lidí Japonsko ne trochu ale úplně míjí a rozhodně to není žádný zločin
    Kdysi jsem měla spoustu argumentů, jak si svoji posedlost Japonci obhájit, ale dneska už to nedělám, protože každému je do toho houby, že? Po pravdě, Adam mě přestal bavit, poslouchala jsem ho dlouhých sedm let, vlastně si myslím, že nikdo nemůže vydržet takhle dlouho, ne takhle intenzivně. S nadsázkou se tomu dá říct manželství, vždyť já žila jen pro něj - práce, Adam, Adam, práce... Nemyslím si, že to člověk, který je "pouhým" fanouškem, tedy občas si pustí hudbu svého idola, nebo jeho videoklip, přečte novinky o něm pochopí. Některé povídky jsem dokonce psala s jasnou nechutí, ale věděla jsem, že musím, že jedině tak si ten zájem o Adama udržím. A pak už nešlo ani to.Závidím Eileen její elán, protože kdysi jsem ho měla taky, ale dnes už se k němu nedokážu přinutit, člověk potřebuje změnu, nějaké to vzrůšo v životě Moc ráda bych potěšila své věrné čtenáře, myslím na tenhle blog, třeba jen podvědomě každý den, ale blok který mám, se týká hlavně Adama. Momentálně ho nesnáším, je to pocit, jako kdyby mě zradil, těžko se to vysvětluje, takže by mi psaní s ním prostě nešlo od ruky. Ale samozřejmě věřím, že to přejde. Dvojka Ospalé díry by si určitě zasloužila dokončení...No uvidíme, všichni ví, že nerada něco slibuju :)Děkuju za podporu!

    OdpovědětVymazat
  5. To Japonsko ti vůbec neberu a nemusíš si to nijak obhajovat, každému se prostě líbí něco. Z toho, co jsem u tebe četla, jsem pochopila že ti (mimo jiné) chybí GNT éra. Adam, Adommy a tak dál, prostě to bylo naprosto úžasný, co si budeme povídat. ♡♡♡ Ale na druhou stranu si říkám, že to stejně nemohlo trvat věčně. Co tak sleduji různé umělce, tak většina z nich nevydrží dělat pořád "to samé", hlavně ti extravantnější. Když se koukáš na Lady Gagu teď, taky je to už o něčem jiném, než když začínala.Možná je to tím, že jsem Adama objevila až mezi Trespassing a TOH, takže jsem GNT na plné pecky vlastně "nezažila" a "smiřuji" se s tím líp. Samozřejmě, že bych byla nadšená, kdyby Adam zase udělal něco s GNT atmosférou, ale zase si říkám, že by bylo nereálné a hlavně od někoho jako je Adam, kdo je schopný změnit účes třeba 3x za týden, čekat, že zůstane jen u jednoho stylu.Mně Queen baví, takže s tímhle problém nemám, je pravda, že nějaké nové album ať už sólové nebo klidně i s Queen, jak občas proběhne nějaký drb, by momentálně bodlo, ale známe Adamovo "soon". Doufám, že je něco ve výrobě.Chápu, že se jestli se teď míjíte, do psaní se ti zrovna nechce. Nutit se do toho násilím prostě nejde, nebo se to pak odrazí na kvalitě díla. Ale prostě, kdyby náhodou, udělalo by mi to fakt radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji hezký večer. :)
    Moc děkuji za krásný komentář u mě na blogu. Opravdu mě mile překvapil a potěšil. :) Tvé povidky jsou opravdu pro mě modlou, když mi je na nic, zalezu do postele a dávám se do čtení. :)Ten tvůj stav tak trochu chápu. Já už ním prošla několikrát a u Adama snad nejvíc. Mám taky tu "výhodu" že jsem nezažila první a druhou éru, byl to pro mě úplně nový svět. Ale stejně poslouchám nejvíce první dvě éry, ty mi sedí nejvíce. Takže psát povidky bylo občas lehčí, občas těžší. Měla jsem už pár několika měsíční pauzy, protože to zkrátka nešlo. Teď přišla zase ta doba plná elánu a proto píšu do zásoby, abych utlumila případnou krizi. Třeba se někdy vrátíš, z vlastní zkušenosti vím, že se to nemá lámat přes koleno. Věnuj se tomu, co tě momentálně baví a jestli se někdy vrátíš, tak se vrátí i čtenáři, protože ty jsi záruka kvality. :)Měj se moc hezky a ještě jednou děkuji za ten komentář. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že se to podařilo, co sis přála. Já po pravdě taky koketuji s nějakými úpravami v bytečku, ale jak si nanesla, bez chlapa je to (trošku) těžší. A taky scházejí dostatečné investice, takže to bude běh na dlouhou trať.
    Držím si palce.   
    Co se týče Adama, chápu to. Taky jsem notně ochladla. Ale mám kliku, protože když je příběh dobře napsaný, moje fantazie pracuje tak, jak já potřebuji. Vlastně si jenom "půjčím" předobraz postav, ostatní je věc představivosti.
    Japonsko mě baví, jednou bych tam chtěla jet, abych ochutnala pravý ramen. Když to Naruto mohl baštit každý den, tak to musí být mňamka, nebo ne?    Vždyť víš, já jsem jednu dobu dost ujížděla na Anime.    Ale taky to trochu padlo, protože poslední dobou nemůžu najít nic, co by mě chytlo... No, a taky není dostatek času.Měj se krásně a kdybys jednou chtěla něco přihodit, budu nesmírně šťastná. Pořád tady kolem brouzdám.   

    OdpovědětVymazat
  8. Rekonstrukce se, doufám, zdařila k tvé spokojenosti Ale, že jsme si dali do těla, co
    Co se týká tvého psaní.. držím se naděje, že se k tomu vrátíš! Ty víš, co bych teď chtěla číst ale ať už budeš psát cokoliv, bude to stát za to, to je jasné!!! Nu a za blog s Ryo-chanem pocho dík       

    OdpovědětVymazat
  9. Velvet píšeš, ze už ta Adam nebaví a tak si stratila motiváciu pisat. Neviem, ci ta to poteší, ale ja som ho vobec nepoznala, ked som nasla tvoje poviedky a ani jeho hudba pre mna nic moc musela som si googlit o koho ide. Mne sa páčilo ako píšeš a aký príbeh dokážeš vymyslieť. Tak aj do budúcnosti, keď niečo napíšeš, rada si prečítam

    OdpovědětVymazat