sobota 8. dubna 2017

My loves...


Tento článek bude asi určený nejvíc pro Nade, která projevila zájem o mé současné radosti. Nechci, aby to tu úplně usnulo, navíc jak jsem přestala psát, přibývají v komentářích spamy s reklamami na potenční přípravky :D, takže to musím trochu hlídat!

Jednou z mých radostí v současné době je opět Japonsko. Napadlo mě, že asi bude mým údělem po celý život. V podstatě se k němu neustále vracím už hezkou řádku let, ať už jde o hudbu, filmy, yaoi nebo architekturu. Ale tím posledním vás zatěžovat nebudu, na to jsou odborníci.


Možná se mi za ty roky podařilo někoho naočkovat tímto směrem, nebo už naočkovaný byl a pro změnu přešel na západní stranu, kterou jsem zde zprostředkovala s pomocí Adama, každopádně pokud tohle někoho zajímá a třeba ho zaujmu budoucími příspěvky, určitě mě to potěší, ráda poskytnu další informace a samozřejmě se nebráním ani diskuzi.

Oficiálně neoficiálně tedy převádím na dobu neurčitou tento blog do Asie a začnu někým, kdo mi v poslední době vždy vytvoří úsměv na tváři a zvedne náladu.

Tohohle kluka už jsem zaregistrovala poprvé v doramě One Pound Gospel s Kamenashi Kazuyou. V seriálu mu bylo 14 let, tedy nic pro mě :D, ale od té doby uteklo spoustu vody a dnes mu táhne na 24! Minulý rok natočil seriál Cain and Abel, kde jsem si ho všimla znovu a nová posedlost byla na světě :D
Patří do agentury Johnny´s, což je největší talentová agentura v Japonsku, produkující výhradně chlapecké j-pop skupiny. Kamenashi odsud pochází též, takže si asi dokážete představit, jakou z toho mám radost. Kdyby došlo na psaní povídek, nebo dělání fanartů - montáží, nemusela bych mít ani moc velkou představivost. Z hlediska zaměření tohoto blogu... je zcela běžné, že fanoušci kluky z této agentury mezi sebou hojně párují a kluci to k radosti fanoušků hojně přiživují! Rozhodně to nechci srovnávat s Adamem, ale připadám si, jako kdybych se zase vrátila do dob Glam Nation, kdy díky turné a osudným Fever polibkům vzniklo Adommy. Sice se od japonských kluků takových polibků nedočkáte, ale náznaků je tam víc než dost a co víc, můžete si být jistí, že budou přicházet další. Opravdové šoumenství, které se v sobě Adam snaží mermomocí už pár let potlačit, oni nabízejí při každé příležitosti, takže nehrozí, že bych se někdy u nějakého pořadu, filmu, seriálu, nebo koncertu nudila.

Tenhle střízlík (měří pouhých 165 cm) už má za sebou docela slušnou řádku úspěchů a ve skupině Hey Say Jump, která nedávno oslavila 10. výročí figuruje na prvním místě popularity. Ať už jde o sex-appeal, vrozené komediantství, nebo vůdcovství. Jistě, každému se líbí něco jiného, ale v mém případě platí, že čím víc talentu, tím je větší šance, že se do takového idola zblázním. A zrovna u japonských hvězd to platí dvojnásob. Když si vezmu např. Kamenashiho, myslím, že krom vzhledu mě zaujal právě svou všestranností a pracovitostí. No, oni jsou Japonci takoví už od narození. Pořád se za něčím honit, neustále se snažit překonat sami sebe... Vážně je hrozně zajímavé to sledovat, občas to i člověka donutí k zamyšlení... ne, že bych se tím překonáváním v poslední době striktně řídila, že?! :D

Mohla bych o něm psát klidně hodiny, ale myslím si, že video bude pro začátek nejlepší.

Tímto vám představuji svou první současnou lásku (na další se dostaneme někdy příště), pan Yamada Ryosuke :)
Odkaz na video je i ZDE



6 komentářů:

  1. *nenápadne sa pripleští a začne kričať*Yaotome Hikaru!!!!!!! ><

    OdpovědětVymazat
  2. Jé! Děkuju! Já jsem popravdě vždycky ujížděla spíš na mangách a anime, ale musí se nechat, že Japonci to umí pěkně rozjet. U toho videa jsem se dost pobavila a Ryosuke je opravdu sladký.
    Nedivím se ti, protože v těch vodách plave spousta inspirace.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mangy jsou super, to nepopírám, ale živý člověk občas vhod přijde
    A aby ses nedivila, milá Nade. On Yamada opravdu působí na první pohled jako sladký chlapec, ale zdání klame. Ve skupině platí za největšího diktátora, a když dojde na věc, bála bych se na něj i usmát Samozřejmě mluvím hlavně o filmech. V jednom z novějších má takovou pěknou roličku, tak příště ti sem hodím sestřih z toho filmu, aby sis o něm nedělala klamné iluze sladkého hošana
    Mimochodem, to je právě to, co se mi na Japoncích líbí. Člověk je může vidět v mnoha situacích a udělat si o nich obrázek. Z hlediska autorského se pak o takových lidech velmi dobře píše, že? Tedy pokud bych se konečně dokopala něco napsat Moc děkuju za tvůj komentář <3

    OdpovědětVymazat
  4. Á, změna vzhledu! Moc se mi to líbí. *palec nahoru*

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Beru na vědomí Hikaru rozhodně nelze přehlédnout!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny kluk a vzhled blogu také.   

    OdpovědětVymazat